Panel administratora
Harmonogramy fitness
Panel klienta
Moduły marketingowe
Integracja z obiektem
Nawet 73% szybsza obsługa klienta

Ułatwione zarządzanie
grafikami, rezerwacjami i listami uczestników

Wygodny dostęp
do oferty i zakupów

Większa sprzedaż
bez dodatkowych kosztów operacyjnych

Jedno narzędzie
do zarządzania sprzedażą, zasobami i infrastrukturą

System sprzedaży internetowej biletów
Sprzedawaj online bilety, karnety, vouchery lub pakiety o każdej porze, bez kolejek. Twórz harmonogramy zajęć i obsługuj rezerwacje. Rozwijaj sprzedaż i zarządzaj obiektem z jednego centrum kontroli.
Ponad 2 miliony
sprzedanych biletów i rezerwacji
4.9
Ocena wsparcia serwisowego

Rafał Bielarski
Manager produktu TT Moment









Decyzja, którą docenią
Wybór właściwego systemu sprzedaży dla obiektu to duża odpowiedzialność. Rozumiemy złożoność Twojego zadania – ułatwimy Ci je.
Bezpłatna konsultacja z ekspertem dziedzinowym pomoże rozwiać wątpliwości.
Warsztat zerowy zapewni dopasowanie ekosystemu do potrzeb zespołu i ograniczeń obiektu.
Zobaczysz propozycje rozwiązań, które zwiększą wydajność Twojej organizacji.
Otrzymasz przejrzystą wycenę i materiały, które ułatwią Ci argumentację przed innymi osobami decyzyjnymi.
Funkcjonalności TT Moment
Przetestowane i rozwinięte dzięki tysiącom użytkowników
Wsparcie serwisowe i monitoring systemu 24/7
Baza klientów na wyłączność
Obsługa bramek płatności bez umów z dostawcami
Możliwość personalizacji wyglądu i funkcji
Sprzedaż
Konta klienckie
Rezerwacje i harmonogramy
Zarządzanie
Bilety, karnety i vouchery
Bilety jednorazowe, grupowe i czasowe
Bilety z terminem ważności
Karnety open, ilościowe, czasowe
Ustalanie cen zależnie od daty, godziny, grupy
Grupowanie biletów
Obsługa kodów rabatowych
Skaner biletów
Minimalne i maksymalne limity sprzedaży
Zakupy
Indywidualne konto klienta z mobilnym dostępem
Podgląd opłaconych biletów/karnetów
Zakup zajęć kartą członkowską
Podgląd historii zakupów i transakcji
Harmonogram fitness
Generowanie grafików zajęć ze szczegółowymi opisami
Grupowa edycja zajęć w grafiku
Ograniczony dostęp trenera do swoich zajęć
Personalizacja sklepu
Konfiguracja biletu/karnetu
Edycja wyglądu biletu/karnetu w sklepie
Edycja układu i kolorów sklepu
Edytor opisów zajęć, usług i asortymentu
Szablony wiadomości e-mail potwierdzających zakup
Edycja załączników, treści maili i biletów
Sprzedaż z rezerwacją terminu
Bilety na wybrany dzień i/lub godzinę
Ustalanie puli biletów na każdą tercję
Maksymalna i minimalna liczba uczestników
Rezerwacje
Zapisy na zajęcia i rezerwacje usług
Zmiana terminu rezerwacji
Powiadomienia SMS/e-mail
Wyświetlenie QR kodu biletu/karnetu
Opłacanie rezerwacji karnetem
Obsługa rezerwacji
Lista rezerwowa i lista obecności
Definiowanie czasu na zmianę terminu
Powiadomienia o statusie rezerwacji
Zarządzanie rezerwacjami klientów
Narzędzia marketingowe
Newsletter
Baza klientów ze zgodą na przesyłanie treści marketingowych
Zarządzanie zgodami marketingowymi
Wysyłka manualna wiadomości mail/SMS
Rozliczenia
Automatyczna wysyłka biletów i paragonów
Połączenie z drukarką fiskalną
Dokumenty zakupowe i historie operacji
Rachunki i statusy rozliczeń
Karty członkowskie
Przypisanie karty do użytkownika
Doładowanie konta
Wstrzymanie i wznowienie członkostwa
Zarządzanie dostępnością
Kalendarz obłożenia obiektu
Możliwość definiowania cenników na poszczególne dni oraz godziny
Wybór strefy, której dotyczy bilet/karnet
Określanie limitów, na poszczególne dni lub godziny
Raporty i statystyki
Statystyki sprzedaży online
Statystyki dostarczalności wiadomości mail/SMS
Statystyki odwiedzin
Konfiguracje oferty
Minimalne i maksymalne limity sprzedaży
Ustalanie restrykcji (np. startu sprzedaży lub czasu na zmianę rezerwacji)
Tworzenie własnych sekcji ofertowych (“pudełek”) z nazwami i opisami (np. bilety weekendowe, happy hours)
Zarządzanie kolejnością wyświetlania asortymentu
1
/
13
Popularne rozszerzenia TT Moment
Dodatkowe funkcje i integracje dopasowane do specyfiki obiektów z Twojej branży

Baseny i parki wodne

Siłownie i ośrodki sportowe

Parki rozrywki

Kina, teatry i sale koncertowe

Parki naukowe i muzea

Korty tenisowe i obiekty otwarte
Baseny i parki wodne

Monitorowanie obłożenia stref
Pozwala śledzić w czasie rzeczywistym liczbę osób w strefach basenowych i ułatwia zarządzanie ruchem.
Szkoła pływania
Umożliwia zapis na zajęcia i zarządzanie grupami uczestników z podziałem na poziomy zaawansowania.
Tablice informacyjne
Wyświetlają przydatne dla gości informacje takie jak godzina, temperatura wody czy liczba osób w kolejce.
Rezerwacja torów pływackich
Pozwala na zdalne rezerwowanie konkretnych torów na wybrane godziny.
Czytniki, bramki, szafki
Automatyzują wejścia, przypisanie szafek i kontrolę dostępu do wybranych stref.
Kioski samoobsługowe
Umożliwiają samodzielny zakup biletu i odbiór opaski oraz uregulowanie płatności przy wyjściu.
Siłownie i ośrodki sportowe

Doładowanie kart członkowskich online
Klienci mogą samodzielnie doładować kartę wybraną kwotą i zyskać określone zniżki lub bonusy.
Opłaty startowe
System automatycznie dolicza opłatę przy wznowieniu przerwanego karnetu.
Wypożyczalnia
Możliwość wypożyczenia sprzętu sportowego (np. narty, kaski) i doliczenia kosztu do konta klienta.
Systemy benefitowe
Umożliwiają korzystanie z obiektu w ramach systemów kafeteryjnych (m.in. Medicover, MultiSport).
Automatyczne przypomnienia
Informują klientów o zbliżającym się terminie wygaśnięcia ich karnetu.
Kioski samoobsługowe
Umożliwiają samodzielny zakup biletu i odbiór opaski oraz uregulowanie płatności przy wyjściu.
Parki rozrywki

Ekrany marketingowe i informacyjne
Mogą wyświetlać bieżące promocje, godziny pokazów i komunikaty dla gości.
Sprzedaż sklepikowa
System obsługuje stacjonarną sprzedaż gadżetów i pamiątek w połączeniu z kontem klienta lub biletem.
Systemy parkingowe
System umożliwia zakup biletu parkingowego razem z wejściówką lub osobno.
Czytniki, bramki, szafki
Automatyzują wejścia, przypisanie szafek i kontrolę dostępu do wybranych stref.
Personalizowane karty podarunkowe
Możesz przygotować szablony załączników i biletów z miejscem na wpisanie własnej wiadomości (np. “Karta podarunkowa dla >imię<”).
Sprzedaż gastronomiczna
Pozwala klientom płacić za posiłki kartą, opaską lub kodem QR, bezgotówkowo.
Automaty rozliczeniowe
Pozwala na opłacenie dodatkowych usług lub czasu bez kolejki przy kasie.
Kina, teatry i sale koncertowe

Dynamiczny cennik
Pozwala dostosować ceny biletów do dnia tygodnia, godziny, frekwencji lub typu wydarzenia.
Ekrany marketingowe i informacyjne
Wyświetlają informacje o wydarzeniu, repertuar, trailery lub reklamy partnerów.
Mapa miejsc i obiektu
Umożliwia wybór konkretnych miejsc i definiowanie dla nich różnych cen.
Kioski samoobsługowe
Umożliwiają widzom samodzielny zakup lub odbiór zamówionych wcześniej biletów.
Systemy parkingowe
System integruje sprzedaż miejsc parkingowych z biletem na wydarzenie.
Sprzedaż gastronomiczna
Pozwala na zakup przekąsek i napojów online lub na miejscu, z opcją przypisania ich do biletu.
Parki naukowe i muzea

Zwiedzanie z przewodnikiem
Pozwala dostosować ceny biletów do dnia tygodnia, godziny, frekwencji lub typu wydarzenia.
Ekrany multimedialne
Wyświetlają informacje o wydarzeniu, repertuar, trailery lub reklamy partnerów.
Mapa miejsc i obiektu
Umożliwia wybór konkretnych miejsc i definiowanie dla nich różnych cen.
Kioski samoobsługowe
Umożliwiają widzom samodzielny zakup lub odbiór zamówionych wcześniej biletów.
Karta mieszkańca
System integruje sprzedaż miejsc parkingowych z biletem na wydarzenie.
Infokioski
Pozwala na zakup przekąsek i napojów online lub na miejscu, z opcją przypisania ich do biletu.
Korty tenisowe i obiekty otwarte

Doładowanie kart członkowskich online
Klienci mogą samodzielnie doładować kartę wybraną kwotą i zyskać określone zniżki lub bonusy.
Opłaty startowe
System automatycznie dolicza opłatę przy wznowieniu przerwanego karnetu.
Wypożyczalnia
Możliwość wypożyczenia sprzętu sportowego (np. rakiet, ochraniaczy, piłek) i doliczenia kosztu do konta klienta.
Systemy benefitowe
Klient otrzymuje wiadomości e-mail o anulowaniu rezerwacji (np. ze względów pogodowych) i możliwości wyboru nowego terminu.
Automatyczne przypomnienia
Informują klientów o zbliżającym się terminie wygaśnięcia ich karnetu.
Automatyczne powiadomienia o anulacji
Klient otrzymuje wiadomości e-mail o anulowaniu rezerwacji (np. ze względów pogodowych) i możliwości wyboru nowego terminu.
Indywidualne rozwiązania dobieramy wspólnie podczas warsztatu
Centrum Kontroli
Połącz system z urządzeniami oraz kluczowymi obszarami organizacji i zyskaj pełną kontrolę.





Cennik TT Moment
Oferujemy rozwiązania dla organizacji i obiektów o różnej skali oraz specyfice. Skorzystaj z jednego z gotowych pakietów lub stwórz własny.

Zacznij z eAktywni.pl
Potrzebujesz podstawowego systemu biletowego do szybkiego startu?
Sklep online nawet w 2 dni. Uzupełnij ofertę oraz regulaminy i zacznij sprzedawać.
Dogodne skalowanie możliwości. Rozbuduj funkcje wraz z rozwojem potrzeb organizacji.
Asysta powdrożeniowa i obsługa serwisowa 24/7
To rozwiązanie łączy się z systemem ESOK. Skorzystaj z dodatkowej usługi wsparcia odstępnej dla TT Integral.
Zadbaj o ciągłość działania i pozytywne doświadczenia klientów dzięki naszym pakietom wsparcia powdrożeniowego: ekonomicznemu, standardowemu i rozszerzonemu. Wybierz spokój i bezpieczeństwo.
Monitorowanie zagrożeń
Nowość
Aktywnie wykrywamy potencjalne problemy, zanim przerodzą się w awarie.
Części zapasowe
Wyposażamy w zapasowe części, które minimalizują ryzyko przestoju.
System zgłoszeniowy
Poprzez nasz system monitoringu reagujemy natychmiast na każde zgłoszenie.
Własny serwis urządzeń
Jako producent gwarantujemy szybką i skuteczną naprawę.
Proces współpracy – Część I
Dostosowane rozwiązanie dzięki wnikliwemu zrozumieniu potrzeb
Każdy obiekt ma swoją specyfikę działania oraz ograniczenia funkcjonalne i infrastrukturalne. Weryfikujemy to uważnie i dobieramy do konkretnych potrzeb system, który usprawni pracę obiektu.


01
Badanie potrzeb i oczekiwań co do systemu

Skupimy się na głębokim poznaniu Twoich potrzeb. Określimy odpowiedzialnie, czy jesteśmy w stanie Ci pomóc, odpowiemy na ewentualne pytania. Doradzimy Ci i wyposażymy w wiedzę, jak uniknąć najczęstszych błędów przy wdrożeniach systemów i urządzeń.
02
Opracowanie koncepcji wstępnej rozwiązania

Wewnętrzne działy TT Soft omówią, wcześniej zidentyfikowane potrzeby Twojego obiektu i opracują optymalną koncepcję rozwiązania. Obliczmy ramy cenowe oraz terminowe wdrożenia.
03
Prezentacja koncepcji

Zaprezentujemy wstępną koncepcję rozwiązania. Określimy skalę inwestycji i jej koszty – bez niespodzianek. Ty i Twój zespół ocenicie trafność propozycji. W razie konieczności powtórzymy ten i poprzedni krok do skutku.
04
Audyt obiektu przez zespół TT Soft

Odwiedzimy obiekt, aby właściwie zrozumieć jego działanie oraz zweryfikować infrastrukturę. Specjalista wdrożeniowy pogłębi wiedzę o metodach pracy kluczowych użytkowników, a zespół techniczny zbada możliwości i ograniczenia infrastruktury i instalacji.
05
Weryfikacja techniczna

Zespół TT Soft na podstawie zebranych danych oceni rzeczywiste możliwości i ograniczenia obiektu wpływające na kształt systemu i jego rozszerzeń.
06
Warsztat zerowy

W ramach zorganizowanej pracy warsztatowej z decydentami oraz kluczowymi użytkownikam doprecyzujemy wytyczne działania systemu.
07
Oferta

Przygotujemy precyzyjną ofertę umożliwiającą odpowiedzialną ocenę propozycji rozwiązania i porównanie jej względem konkurencyjnych rozwiązań.
08
Kontraktowanie

Przygotujemy klarowną umowę oraz specyfikację projektu. Omówimy ją wspólnie i poddamy negocjacjom ewentualne zapisy tak, aby każdy uznał umowę za uczciwą i partnerską.
Proces współpracy – Część II
Wdrożenie od A do Z
Jeden wykonawca to większa pewność co do jakości, kompatybilności i czasu wdrożenia. Odciążymy Cię i zorganizujemy cały proces.


01
Projektowanie i produkcja

Stworzymy wszystkie elementy ekosystemu, zgodnie z ustalonymi wymaganiami i indywidualnymi funkcjonalnościami.
02
Instalacja

Zbudujemy instalacje niskoprądowe, dostarczymy i zamontujemy sprzęt, a także wdrożymy system.
03
Uruchomienie i szkolenia

Wykonamy testy wydajnościowe oraz przeszkolimy zespół w obsłudze systemu i najefektywniejszych praktykach obsługi klientów.
04
Audyt obiektu po wdrożeniu

Nasz zespół odwiedzi ponownie obiekt i zweryfikuje poprawność działania systemu oraz ustali ewentualne ulepszenia.
05
Asysta i opieka serwisowa

Zapewnimy stałe wsparcie techniczne, regularne przeglądy systemu oraz szybką reakcję serwisową w razie awarii (24/7).
06
Rozwój i optymalizacja

System przygotujemy tak, aby umożliwić jego rozbudowę. Zadbamy o aktualizację, zaoferujemy nowe rozwiązania funkcjonalne i optymalizacyjne.
Bezpłatna konsultacja online
Weryfikujesz możliwe rozwiązania, masz wątpliwości lub specyficzne potrzeby, albo nie wiesz, gdzie zacząć? Skorzystaj z konsultacji telefonicznej z naszym ekspertem - bez zobowiązań.
Wycena poparta argumentacją
Potrzebujesz orientacyjnej wyceny wstępnej lub chcesz złożyć zapytanie ofertowe? Przygotujemy zrozumiały i przejrzysty dokument, który ułatwi Ci porównanie dostępnych opcji na rynku.
Jesteśmy jednym z najczęściej wybieranych producentów systemów i urządzeń dla obiektów rekreacyjnych
~25% obiektów basenowych w Polsce wybrało rozwiązania TT Soft
Dotknij mapy, aby zmienić województwo
Województwo
Nazwa
(0)
Hotel Arłamów
Arłamów

Kryta pływalnia Fala
Nowa Wieś / Trzebownisko

RCSiR Basen
Ropczyce

Kryta Pływalnia „Karpik”
Rzeszów

Kryta Pływalnia "Delfin"
Rzeszów

+6
Pozostałe obiekty
Park Wodny Kraków
Kraków

Gorący Potok Termy
Szaflary

Kryta pływania Aquarnius
Myślenice

Kryta Pływalnia
Sucha Beskidzka

Kryta Pływalnia
Trzebinia

+13
Pozostałe obiekty
Kryta pływalnia „Wodnik”
Czechowice – Dziedzice

Jumpownia Park Trampolin, Ninja Park
Bielsko-Biała

Pałac Saturna Termy Rzymskie
Czeladź

Kryta pływalnia „Aqua Plant”
Mikołów

AQUADROM
Ruda Śląska

+17
Pozostałe obiekty
Kryta Pływalnia - Wodna Nuta
Opole

Basen Letni Błękitna Fala
Opole

Kryta pływalnia "Akwarium"
Opole

Lodowisko Toropol
Opole
%20-%20Opole.avif)
Hala Śląska Wrocław - Lodowisko
Wrocław

Termy Bolesławiec
Bolesławiec

Sanatorium Dziecięce Jagusia w Kudowie-Zdroju
Kudowa Zdrój

Termy Cieplickie, Baseny Termalne
Jelenia Góra

RCS Lodowisko + Baseny Zewnętrzne + Kręgielnia + Squash
Lublin

+15
Pozostałe obiekty
Pływalnia - AWF
Biała Podlaska

Ośrodek Sportu i Rekreacji "Tomasovia"
Tomaszów Lubelski

Park Wodny
Chełm

Kryta pływalnia „Otylia”
Janów Lubelski

Pływalnia MOSiR
Włodawa

+7
Pozostałe obiekty
Kryta pływalnia przy Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji
Czarniecka Góra

Park Wodny Perła
Nowiny

Kryta pływalnia Neptun
Ożarów

Pływalnia Kryta "Błękitna Fala"
Sandomierz

MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim
Ostrowiec Świętokrzyski

+3
Pozostałe obiekty
Aquapark Fala
Łódź

Termy Uniejów
Uniejów

Klub Nautilus
Uniejów

Powiatowa Pływalnia
Pajęczno

Zespół krytych pływalni OSiR
Piotrków Trybunalski

+8
Pozostałe obiekty
Termy maltańskie
Poznań

Aquapark Jarocin
Jarocin

Centrum Rekreacji Oborniki
Oborniki

Centrum Rekreacji Wodnej AQUA-PIL
Piła

Centrum Sportu
Szamotuły

+15
Pozostałe obiekty
Basen Olimpijski WOSiR
Drzonków

Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne "Słowianka"
Gorzów Wielkopolski

Centrum Nauki Kopernik
Warszawa

Obiekty Aktywna Warszawa
Warszawa

Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych
Chorzele

Pływalnia Miejska
Ożarów Mazowiecki

Pływalnia Powiatowego Centrum Sportu i Rekreacji
Przysucha

+13
Pozostałe obiekty
Pływalnia Wodni
Bielsk Podlaski

Aquapark
Suwałki

Park Wodny
Hajnówka

Park Wodny
Łomża

Kryta pływalnia – OSiR
Sokółka

+15
Pozostałe obiekty
Geotermia
Grudziądz

Basen przy Uniwersytecie Mikołaja Kopernika
Toruń

Mogilno Sport
Mogilno

Uniwersyteckie Centrum Sportowe UMK
Toruń

Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji "Kortosfera" UWM
Olsztyn

Park Wodn
Ełk

Pływalnia Kryta MOSiR
Giżycko

Wodne Centrum Rekreacyjno-Sportowe AQUASFERA
Olsztyn

Park Wodny Wilkasy
Wilkasy

+5
Pozostałe obiekty
Centrum Park Chojnice Park Wodny
Chojnice

Pływalnia kryta MOSiR Gdańsk
Gdańsk

Hotel Continental
Krynica Morska

Sanatorium FALA
Stegna

Basen & Spa - Restauracja & Hotel REN
Starogard Gdański

+8
Pozostałe obiekty
Park Dinolino
Częstochowa

Park Wodny Koszalin
Koszalin

Holiday Park & Resort Grzybowo
Grzybowo

Lodowisko Lodogryf
Szczecin

Szczeciński Dom Sportu
Szczecin

+3
Pozostałe obiekty
Historie wdrożeń i opinie

Bezpłatny e-book
Czy ESOK się opłaca? Poznaj korzyści elektronicznego systemu obsługi klenta.

Bezpłatny e-book
5 najczęstszych błędów we wdrażaniu systemów obsługi klienta – i jak ich uniknąć.

Bezpłatny e-book
Jak przygotować zapytanie ofertowe na przetarg?
System biletowy dla obiektów sportowych i rekreacyjnych
Dzięki integracji z ESOK (TT Integral) system TT Moment łączy sprzedaż online i stacjonarną. Współpracuje też z urządzeniami kontroli dostępu i automatami sprzedażowymi na siłowniach, basenach, halach sportowych czy w studiach fitness.
Sprzedaż voucherów
W systemie TT Moment masz możliwość tworzenia i sprzedaży kart podarunkowych oraz voucherów na usługi, wydarzenia czy zajęcia. Vouchery można kupić online i przypisać do konta lub wysłać elektronicznie jako prezent.
Bilety elektroniczne
System sprzedażowy TT Moment obsługuje bilety cyfrowe, dostępne np. na smartfonach czy tabletach. Aplikacja do skanowania e-biletów ułatwia szybkie wejście na obiekt i eliminuje konieczność drukowania biletu papierowego.
System rezerwacji miejsc na półkolonie
System TT Moment umożliwia internetową rezerwacje miejsc na kolonie i półkolonie – z wyborem turnusu, dodatków, płatnościami, automatycznymi potwierdzeniami i kontrolą dostępności.
System rezerwacji i sprzedaży biletów
System do sprzedaży biletów, karnetów i voucherów obejmuje też obsługę rezerwacji i płatności online. Pozwala zarządzać na bieżąco dostępnością miejsc, cennikiem czy harmonogramami zajęć lub wydarzeń.
System biletowy dla instytucji kultury
TT Moment wspiera sprzedaż biletów na wydarzenia specjalne, spektakle czy imprezy masowe. System jest dostosowany do potrzeb teatrów, muzeów, sal koncertowych i centrów kultury - obsługuje m.in. bony turystyczne, karty mieszkańców czy bilety ulgowe.
Najczęstsze pytania
Dowiedz się więcej o możliwościach systemu i dostępnych funkcjach
Wdrożenie i działanie
9 pytań
Ile kosztuje system biletowy?
Cena systemu internetowej sprzedaży biletów, karnetów i voucherów zależy od pakietu, który wybierzesz. W cenniku TT Moment znajdziesz 4 pakiety: Ekonomiczny, Standard, Premium i Indywidualny.
Ile trwa wdrożenie systemu biletowego?
Uruchomienie internetowej sprzedaży biletów, karnetów i voucherów trwa zwykle od 2 dni do kilku tygodni — zależnie od zakresu wdrożenia, liczby funkcji i integracji z innymi systemami.
O co muszę zadbać we własnym zakresie?
Przygotowujemy wstępną wersję sklepu, którą dopracowujemy wspólnie, a następnie wdrażamy system sprzedaży. Po Twojej stronie pozostaje dodanie polityki prywatności oraz regulaminu sprzedaży w sklepie online.
Przeprowadzamy też szkolenia z obsługi systemu sprzedaży, by Twój zespół mógł samodzielnie dodawać oferty oraz obsługiwać klientów.
Skąd mam wiedzieć, które rozwiązania sprawdzą się w moim przypadku?
Na przykładzie naszych dotychczasowych realizacji pokazujemy, które rozwiązania się sprawdzają, w czym mogą pomóc oraz z jakimi ewentualnymi trudnościami można się spotkać.
Czy system sprzedaży TT Moment jest właściwy też dla małych obiektów i organizacji?
Tak. System do sprzedaży online od TT Soft sprawdza się zarówno w mniejszych organizacjach, takich jak gminne OSiR-y, prywatne kluby fitness, sale zabaw, jak i w dużych obiektach z wieloma oddziałami. TT Moment jest w pełni skalowalny — oznacza to, że możesz elastycznie wybierać i dodawać moduły oraz funkcje, których potrzebujesz.
Czy mogę przetestować system przed wdrożeniem?
Tak, po przygotowaniu sklepu od razu udostępniamy link do wersji online, dzięki czemu możesz swobodnie przetestować cały system przed jego oficjalnym uruchomieniem. To świetna okazja, by sprawdzić funkcjonalności, wprowadzić ewentualne poprawki i upewnić się, że wszystko działa zgodnie z oczekiwaniami.
Czy TT Moment działa bezpośrednio na mojej stronie czy przekierowuje klienta do innego serwisu?
System TT Moment wykorzystuje technologię iframe — dzięki temu klient pozostaje cały czas w obrębie Twojej witryny.
Czy system sprzedaży internetowej mogę zintegrować z urządzeniami i systemem kontroli dostępu?
Tak. TT Moment można połączyć z bramkami wejściowymi, czytnikami kart, pasków lub biometrii, szafkami elektronicznymi i akcesoriami RFID w ramach integracji z elektronicznym systemem obsługi klienta (ESOK) — TT Integral.
Sprzedaż i obsługa klienta
5 pytań
Czy z TT Moment mogę sprzedawać bilety grupowe, ulgowe albo dla opiekunów?
Tak, możesz prowadzić sprzedaż biletów grupowych z określoną minimalną liczbą sztuk, bilety dla opiekunów grup czy bilety ulgowe, np. dla niepełnosprawnych z 0 zł. System uwzględnia zajętość miejsc i automatycznie ją uzupełnia.
Czy TT Moment obsługuje też wydarzenia jednorazowe lub sezonowe?
Tak, za pomocą TT Moment możesz prowadzić też sprzedaż biletów na wydarzenia cykliczne (np. imprezy masowe, maratony, pakiety wakacyjne) lub jednorazowe (np. koncert, spektakl).
Co klient otrzymuje po opłaceniu biletu?
Po opłaceniu klient otrzymuje automatyczny e-mail z potwierdzeniem zakupu. Wiadomość zawiera:
– treść, którą możesz samodzielnie edytować
– bilet PDF, który możesz dowolnie zaprojektować
– dokument sprzedaży lub fakturę elektroniczną.
E-mail trafia do klienta w ciągu 60 sekund od zaksięgowania wpłaty.
Jak przenieść istniejące konto klienta do systemu sprzedaży internetowej?
Wystarczy, że klient potwierdzi swoją tożsamość przy kasie. Pracownik wybiera w panelu funkcję „Stwórz konto internetowe” i uzupełnia adres e-mail. Klient otrzyma wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Po aktywacji konta ma już dostęp online do swoich wykupionych usług, rachunków, karty i historii zakupów.
Jakie metody płatności obsługuje system TT Moment?
System TT Moment obsługuje większość popularnych metod płatności. Dostępne są m.in.:
– szybkie przelewy online (PayU, Przelewy24, Tpay),
– BLIK,
– karty płatnicze (np. Mastercard),
– Apple Pay i Google Pay,
– elektroniczne portfele, takie jak PayPal.
Rezerwacje
5 pytań
Czy system TT Moment ma funkcję listy rezerwowej?
Tak. Klient może zapisać się na listę rezerwową w przypadku pełnego obłożenia. Gdy zwolni się miejsce, system automatycznie wyśle powiadomienie SMS.
Czy prowadzący zajęcia ma dostęp do listy uczestników i może się z nimi kontaktować?
Tak, jeśli przyznasz prowadzącemu odpowiednie uprawnienia. Z poziomu panelu administratora może on przeglądać listy uczestników i kontaktować się z nimi, o ile wyrazili oni zgody na komunikację telefoniczną lub mailową.
Czy po opłacaniu rezerwacji klient może zmienić termin?
Tak, o ile zezwolisz na taką opcję podczas konfiguracji systemu rezerwacji. Możesz ustalić np. minimalny czas przed zajęciami, w którym klient ma prawo do zmiany lub odwołania rezerwacji. Do zmian w rezerwacji klient potrzebuje aktywnego konta użytkownika.
Czy mogę zdecydować, co się stanie, jeśli klient nie pojawi się w zarezerwowanym terminie lub jego bilet straci ważność?
Tak, wszystko zależy od regulaminu Twojego sklepu. Możesz wprowadzić zasadę braku zwrotów (wtedy środki zostają w sklepie) lub umożliwić jednorazową bezpłatną zmianę terminu w przypadku sprzedaży z wyborem daty. System sprzedażowy TT Moment umożliwia różne scenariusze.
Czy za pomocą TT Moment mogę prowadzić sprzedaż i rezerwację miejsc na kolonie lub półkolonie?
Tak, TT Moment ma też możliwość sprzedaży i rezerwacji miejsc na kolonie lub półkolonie. Funkcja obejmuje m.in. wybór turnusu, kalendarz dostępności miejsc, wybór dodatków przy zamówieniu i płatności online. Możesz wykorzystać dodatkowo newsletter, automatyczne powiadomienia lub dodać opłaty manipulacyjne.
Bezpłatna konsultacja online
Weryfikujesz możliwe rozwiązania, masz wątpliwości lub specyficzne potrzeby, albo nie wiesz, gdzie zacząć? Skorzystaj z konsultacji telefonicznej z naszym ekspertem - bez zobowiązań.
Wycena poparta argumentacją
Potrzebujesz orientacyjnej wyceny wstępnej lub chcesz złożyć zapytanie ofertowe? Przygotujemy zrozumiały i przejrzysty dokument, który ułatwi Ci porównanie dostępnych opcji na rynku.
Bezpłatna konsultacja TT Soft
30–minutowa rozmowa online, której celem jest lepsze poznanie potrzeb — całkowicie bezpłatnie i bez zobowiązań.
Poznamy potrzeby obiektu i wspólnie ocenimy, jak możemy realnie pomóc.
Doradzimy, które rozwiązania będą najlepiej dopasowane do Twojej sytuacji.
Odpowiemy na wszystkie pytania.
Podpowiemy, jak uniknąć najczęstszych błędów przy wdrażaniu systemów ESOK.

Bezpłatny e-book
Uzupełnij formularz, a e-booka wyślemy na podany adres e-mail.
Ebook został wysłany!
Sprawdź swoją skrzynkę pocztową.

Bezpłatny e-book
Uzupełnij formularz, a e-booka wyślemy na podany adres e-mail.
Ebook został wysłany!
Sprawdź swoją skrzynkę pocztową.

Bezpłatny e-book
Uzupełnij formularz, a e-booka wyślemy na podany adres e-mail.
Ebook został wysłany!
Sprawdź swoją skrzynkę pocztową.