Sprzedaż

Integracja z infrastrukturą

Dogodne rozliczanie

Zarządzanie

Administracja

Wiele kanałów sprzedaży

w jednym panelu przeglądarkowym

TT Integral - Wiele kanałów sprzedaży w jednym panelu przeglądarkowym

Automatyzacja

obsługi i kontroli dostępu

TT Integral - Automatyzacja obsługi i kontroli dostępu

Opcje rozliczeń

dostosowane do typów klientów i usług

TT Integral - Opcje rozliczeń dostosowane do typów klientów i usług

Ułatwione zarządzanie

zasobami, dostępami i personelem

TT Integral - Ułatwione zarządzanie zasobami, dostępami i personelem

Raporty, statystyki

i integracja z księgowością

TT Integral - Raporty, statystyki i integracja z księgowością

Elektroniczny system obsługi klienta

Usprawnij sprzedaż i obsługę klienta. Zintegruj system ESOK z infrastrukturą i administracją obiektu. Zyskaj stabilność i wsparcie 24/7. Dodawaj użytkowników systemu bezpłatnie i bez ograniczeń.

4.9

Ocena wsparcia serwisowego

Karolina Bielarska

Product owner TT Integral

PGNiG Grupa Orlen
Gdański Ośrodek Sportu
Hotel Arłamów
Centrum Nauki Kopernik
Runmagedon
Park wodny w Krakowie

Decyzja, którą docenią

Wybór właściwego rozwiązania dla obiektu to duża odpowiedzialność. Rozumiemy złożoność Twojego zadania – ułatwimy Ci je.

Bezpłatna konsultacja z ekspertem dziedzinowym

Warsztat zerowy zapewni dopasowanie ekosystemu do potrzeb zespołu i ograniczeń obiektu

Otrzymasz przejrzystą i zrozumiałą wycenę

Otrzymasz materiały, które ułatwią Ci argumentację przed innymi osobami decyzyjnymi

System ESOK jest zaprojektowany pod potrzeby obiektów rekreacyjnych oraz kulturalnych, tak aby ułatwiać ich pracę i zwiększać efektywność.

Baseny

Popularne funkcjonalności

Wpuszczanie na pasek

Rozliczanie pobytu

Sklepiki i bary

Karnety

Fakturowanie

Monitorowanie klienta

Kontrola frekwencji

Szafki online

Raporty

Sprzedaż wielokanałowa

+8

Popularne integracje TT Soft

Karta mieszkańca

Systemy finansowo-księgowe

Systemy parkingowe

Systemy zarządzania hotelem

Systemy monitoringu

Główny Urząd Statystyczny

Systemy płatności kartą

Systemy lojalnościowe

Systemy benefitowe

+8

Korty tenisowe

Popularne funkcjonalności

Sprzedaż terminów

Rezerwacja terminów

Karnety

Obsługa wypożyczalni

Monitorowanie terenów

Zarządzanie grafikiem

Sterowanie oświetleniem

+8

Popularne integracje TT Soft

Karta mieszkańca

Systemy finansowo-księgowe

Systemy parkingowe

Systemy monitoringu

Systemy płatności kartą

Systemy benefitowe

Automatyka kortu

+8

Parki rozrywki

Popularne funkcjonalności

Bilety online

Bilety w kasach

Sprzedaż sklepikowa

Sprzedaż gastronomiczna

Pakiety

Vouchery

Fakturowanie

Raporty

Sprzedaż wielokanałowa

+8

Popularne integracje TT Soft

Karta mieszkańca

Systemy finansowo-księgowe

Systemy parkingowe

Systemy zarządzania hotelem

Systemy monitoringu

Główny Urząd Statystyczny

Systemy płatności kartą

Systemy lojalnościowe

Systemy benefitowe

Obsługa bonu turystycznego

+8

Parki naukowe i muzea

Popularne funkcjonalności

Bilety online

Bilety w kasach

Sprzedaż sklepikowa

Sprzedaż gastronomiczna

Pakiety

Vouchery

Fakturowanie

Raporty

Sprzedaż wielokanałowa

+8

Popularne integracje TT Soft

Karta mieszkańca

Systemy finansowo-księgowe

Systemy parkingowe

Systemy monitoringu

Główny Urząd Statystyczny

Systemy płatności kartą

Systemy lojalnościowe

Obsługa bonu turystycznego

+8

Tablice informacyjne

Wystawy mobilne

Popularne funkcjonalności

Bilety online

Bilety w kasach

Sprzedaż sklepikowa

Mobile punkty kontroli

Pakiety

Vouchery

Fakturowanie

Raporty

Sprzedaż wielokanałowa

+8

Popularne integracje TT Soft

Karta mieszkańca

Systemy finansowo-księgowe

Główny Urząd Statystyczny

Systemy płatności kartą

+8

Funkcjonalności TT Integral

Przetestowane i rozwinięte dzięki tysiącom użytkowników

Pełna zgodność z przepisami prawa i księgowości

Nielimitowana liczba użytkowników – bezpłatnie

Możliwość personalizacji i funkcji dedykowanych

Obiekt

Obsługa klienta

Administracja

Rozszerzenia

Zarządzanie
obiektem

Intuicyjny panel przeglądarkowy dostępny z dowolnego miejsca

Personalizacja widoku i ról operatorów (ponad 700 funkcji uprawnień)

Obsługa wielu podmiotów gospodarczych w jednym systemie

Pełna historia operacji i logowanie działań użytkowników

Automatyczna synchronizacja danych między obiektami

Sprzedaż – usług,  
gastronomii, asortymentu

Zintegrowana sprzedaż usług, biletów, towarów i gastronomii

Obsługa kasowa, online i z poziomu automatów samoobsługowych

Sprzedaż EPOS z automatycznymi rabatami i promocjami

Magazyn i rozliczenia asortymentu zintegrowane z POSi

Rozliczenia zmian
i pracowników

Rozliczenie kasjerów z podziałem na zmiany i formy płatności

Obsługa skarbca i rozliczeń kasowych w czasie rzeczywistym

Automatyczne raportowanie gotówki i kart

Wypożyczalnia

Obsługa wypożyczeń z różnymi modelami rozliczeń (czas, zdarzenie)

Rejestracja asortymentu i stanów sprzętu

Możliwość rozliczeń przy wejściu i wyjściu

Zarządzanie
kontrolą dostępu

Konfigurowalne strefy z przypisaniem opłat i algorytmów przejść

Kontrola dostępu w czasie rzeczywistym (również biometryczna)

Automatyczne naliczanie opłat po czasie zaliczkowym

Obsługa przejść OPEN między wieloma strefami

Możliwość różnicowania dostępu w zależności od typu klienta

Karnety i konta klienckie + biometria

Obsługa różnych typów karnetów (Open, Limited, cykliczne)

Zaawansowane zarządzanie kontami z upustami i saldami VAT

Rozpoznawanie klienta biometrycznie – bez fizycznej karty

Historia operacji, zakupów i aktywności klienta w systemie

Ewidencje
pracy

Logowanie operatorów kartą lub hasłem

Automatyczne wylogowanie przy braku aktywności

Historia operacji z przypisaniem do operatora

Gastronomia

Zintegrowany moduł zamówień z ekranem klienta (second screen)

Obsługa zamówień z podziałem na statusy (gotowe, wydane)

Moduł restauracyjny z rachunkami na stoliki i podziałem płatności

Zarządzanie
ofertą i cennikiem

Dynamiczne cenniki zależne od czasu, dnia, strefy, rodzaju klienta

Wsparcie dla dowolnych form płatności (gotówka, karta, przelew, konto)

Personalizacja limitów barowych i dodatkowych dopłat

Rozliczenia za czas pobytu, zdarzenia i usługi dodatkowe

Rezerwacje
i grafiki

Graficzny kalendarz rezerwacji z zarządzaniem zasobami

Obsługa pojedynczych i grupowych rezerwacji

Integracja z kontami i karnetami klienta

Automatyczne dopisywanie rezerwacji do rachunku

Moduł
księgowy

Wystawianie faktur (standard, zaliczkowe, pro-forma, korekty)

Obsługa faktur jednostek budżetowych i plików JPK

Integracja z GUS, Symfonia i eksport do CSV, PDF

Parking

System szlabanów z obsługą biletów i aplikacji mobilnych

Kontrola wjazdu i wyjazdu z integracją do systemu ESOK

Możliwość integracji z e-kartą i kontem klienta

Moduł
marketingowy

Kampanie SMS i e-mail z poziomu systemu

Ankiety i badania marketingowe z poziomu sprzedaży

Zaawansowany system lojalnościowy: punkty i kwoty

Raporty skuteczności promocji i frekwencji

Możliwość przypisywania prowizji pracownikom

Rozliczenia
klientów

Rozliczenia grupowe i indywidualne z paskiem lub bez paska

Szczegółowa historia pobytu i zakupów

Możliwość dopłat przy wyjściu oraz drukowania paragonów

Automatyczne przypisanie szafek i obsługa transponderów

Moduł raportów
i statystyk

Ponad 60 typów raportów z możliwością filtrowania i eksportu

Raporty obecności, frekwencji, sprzedaży, VAT

Integracja z systemami zewnętrznymi (np. CDN, Symfonia)

Hotel

Zarządzanie pokojami, rezerwacjami i meldunkami

Obsługa różnych form płatności i faktur VAT

Wspólna baza danych z systemem głównym

Raporty meldunkowe i kasa fiskalna dla hotelu

1

/

16

Integracja z urządzeniami

Rozwiązania z grupy TT Soft, z którymi można zintegrować system

Automaty do sprzedaży samoobsługowej

Urządzenia infrastruktury dostępowej

Akcesoria

Sprzęt informatyczny

Istotne udogodnienie dla klientów. Integracja z systemem ESOK zwiększa szybkość obsługi klientów.

Automaty sprzedażowe

Automaty sprzedażowe

Poznaj możliwości
Automaty wydające i przyjmujące paski

Automaty wydające i przyjmujące paski

Poznaj możliwości
Automaty rozliczeniowe

Automaty rozliczeniowe

Poznaj możliwości

Działanie kluczowych urządzeń jest w pełni zintegrowane z systemem ESOK.

TT Pass - Systemy sterowania szafkami

Zdalnie sterowane systemy szafkowe

Poznaj możliwości
TT Pass - Systemy sterowania dostępem do stref obiektu

Urządzenia i systemy sterowania dostępem

Poznaj możliwości
Automatyczne bramki i kołowrotki

Automatyczne bramki i kołowrotki

Poznaj możliwości

Istotne udogodnienie dla klientów. Integracja z systemem ESOK zwiększa szybkość obsługi klientów.

Karty transponderowe

Karty transponderowe

Poznaj możliwości
TT Unit - Paski transponderowe

Paski transponderowe

Poznaj możliwości
Akcesoria specjalne

Akcesoria specjalne

Poznaj możliwości

Jesteśmy gotowi zaoferować sprzęt informatyczny na korzystniejszych warunkach cenowych oraz zapewnić pełną instalację w obiekcie.

Urządzenia sterujące

Serwery

Komputery

Terminale

Urządzenia peryferyjne i akcesoria

Monitory dotykowe

Wyświetlacze

Sygnalizatory przejścia

Zasilacze awaryjne

Drukarki fiskalne

Czytniki

Karty transponderowe

Paski transponderowe

Inne urządzenia

Telekomunikacja

Nagłośnienie

Specjalistyczne

1

/

4

TT Moment – Zwiększ sprzedaż o 40 procent i przyśpiesz obsługę o 65 procent
TT Moment – System sprzedaży
internetowej

System do sprzedaży internetowej biletów

Zwiększ sprzedaż o 40% i przyśpiesz obsługę o 65%

niska marża transakcji – od 3%

sprzedaż biletów, karnetów, voucherów

obsługa rezerwacji

panel klienta

Przejdź do TT Moment

Asysta powdrożeniowa i obsługa serwisowa 24/7

Zadbaj o ciągłość działania i pozytywne doświadczenia klientów dzięki naszym pakietom wsparcia powdrożeniowego: ekonomicznemu, standardowemu i rozszerzonemu. Wybierz spokój i bezpieczeństwo.

Monitorowanie zagrożeń

Nowość

Aktywnie wykrywamy potencjalne problemy, zanim przerodzą się w awarie.

Części zapasowe

Wyposażamy w zapasowe części, które minimalizują ryzyko przestoju.

System zgłoszeniowy

Poprzez nasz system monitoringu reagujemy natychmiast na każde zgłoszenie.

Własny serwis urządzeń

Jako producent gwarantujemy szybką i skuteczną naprawę.

Bez umowy

Standard

Premium

Wsparcie serwisowe

Niezakłócone działanie obiektu to nasz wspólny cel. Odpowiedzialnie podchodzimy do rozwiązywania ewentualnych trudności. Ty ustalasz, jakich warunków potrzebujesz.

Liczba stanowisk sprzedaży

2

-20%

Cena wsparcia jest wyliczana na podstawie średniej liczby czynnych kas w obiekcie

0

2

-20%

5

-30%

8

-30%

8+

Dla tych, którzy korzystają ze wsparcia sporadycznie i chcą rozliczać się tylko za wykonane usługi, bez stałych zobowiązań

Pakiet

Bez umowy

Dla tych, którzy korzystają ze wsparcia sporadycznie i chcą rozliczać się tylko za wykonane usługi, bez stałych zobowiązań.

W pakiecie ekonomicznym płatność następuje za każdą wykonaną usługę oddzielnie, bez opłaty miesięcznej.

Najczęściej wybierany

Dla obiektów, które potrzebują regularnego wsparcia, szybkiej reakcji na zgłoszenia i stałej opieki serwisowej — w przystępnej formule

Pakiet

Standard

Dla obiektów, które potrzebują regularnego wsparcia, szybkiej reakcji na zgłoszenia i stałej opieki serwisowej — w przystępnej formule.

Stanowisko całoroczne

-20%

od

000 zł

/ miesięcznie

Dodatkowe stanowisko sezonowe

-20%

od

000 zł

/ miesięcznie

Dla tych, którzy oczekują najwyższego priorytetu obsługi, najszybszej reakcji i pełnej dostępności wsparcia — również na miejscu.

Pakiet

Premium

Dla tych, którzy oczekują najwyższego priorytetu obsługi, najszybszej reakcji i pełnej dostępności wsparcia — również na miejscu.

Stanowisko całoroczne

-20%

od

000 zł

/ miesięcznie

Dodatkowe stanowisko sezonowe

-20%

od

000 zł

/ miesięcznie

Cena wsparcia jest wyliczana na podstawie średniej liczby czynnych kas w obiekcie

Porównaj pakiety

Wsparcie techniczne

Konsultacje i pomoc zdalna

Za dodatkową opłatą

Konsultacje do 1 h - w cenie, powyżej 1 h - za dodatkową opłatą

Bez limitu

Formy wsparcia

Formularz zgłoszeniowy

Telefonicznie

Pomoc zdalna

Formularz zgłoszeniowy

Telefonicznie

Pomoc zdalna

Formularz zgłoszeniowy

Telefonicznie

Pomoc zdalna

Dostępność

Za dodatkową opłatą

Codziennie 06:00 – 23:00

Codziennie 06:00 – 23:00

Czas reakcji na zgłoszenie

Czas reakcji dotyczy jedynie momentu przyjęcia zgłoszenia, a nie rozpoczęcia prac naprawczych. Termin naprawy zależy od rodzaju usterki i ustalany jest po diagnozie. Bez umowy serwisowej nie zapewniamy gwarantowanego czasu naprawy.

Do 10 dni roboczych

Priorytetowy

Reagujemy natychmiast i szukamy rozwiązania

Zdalna diagnoza i usuwanie awarii

Za dodatkową opłatą

Tak

Tak

Udostępnienie zapasowych części i urządzeń

Zapasowe części systemu wykonawczego (np. czytnik, konwerter, zasilacz) mogą zostać udostępnione na wniosek użytkownika.

Nie

Tak

Tak

Zmiany konfiguracyjne i raporty

Zmiany w konfiguracji

Za dodatkową opłatą

Za dodatkową opłatą (-50%)

Bez dodatkowych opłat

Indywidualne analizy i raporty

Niedostępne

Za dodatkową opłatą (-50%)

Za dodatkową opłatą (-50%)

Czas reakcji wprowadzenia zmian

Do 28 dni roboczych

Do 10 dni roboczych

Priorytetowy

Konsultacje dotyczące optymalizacji pracy obiektu

Nie

Tak

Tak

Zarządzanie systemem

Aktualizacje systemu

Zapewniamy dostęp do wszystkich nowych wersji oprogramowania wraz z instrukcjami instalacji i konwersji bazy danych. Konsultant doradzi w kwestii aktualizacji, ustawień. Dodatkowo zapewniamy dostęp do informacji o planach rozwoju systemu oraz przewidywanych terminach wdrożeń.

Za dodatkową opłatą

Tak

Tak

Konfiguracja kopii RAID

Ustawiamy specjalny sposób zapisywania danych na kilku dyskach w serwerze, dzięki czemu są bezpieczniejsze na wypadek awarii jednego dysku. Jednak kopie zapasowe na inne nośniki musi zrobić klient i sam dbać o ich poprawność.

Za dodatkową opłatą

Tak

Tak

Rozbudowa systemu o nowe niestandardowe funkcje i modyfikacje

Nie

Za dodatkową opłatą

Za dodatkową opłatą

Szkolenia i rozwój kompetencji

Szkolenie z zakresu podstawowych prac serwisowych

Nie

Tak

Tak

Wszystkie podane ceny są cenami netto. W pakiecie Bez umowy płatność odbywa się osobno za każdą wykonaną usługę – bez opłaty miesięcznej. W pakietach Standard i Premium obowiązuje umowa na minimum 12 miesięcy.

Proces współpracy – Część I

Dostosowane rozwiązanie dzięki wnikliwemu zrozumieniu potrzeb

Każdy obiekt ma swoją specyfikę działania oraz ograniczenia funkcjonalne i infrastrukturalne. Weryfikujemy to uważnie i dobieramy do konkretnych potrzeb system, który usprawni pracę obiektu.

Bezpłatna konsultacjaBezpłatna konsultacja

01

Badanie potrzeb i oczekiwań co do systemu

Bezpłatna konsultacja

Skupimy się na głębokim poznaniu Twoich potrzeb. Określimy odpowiedzialnie, czy jesteśmy w stanie Ci pomóc, odpowiemy na ewentualne pytania. Doradzimy Ci i wyposażymy w wiedzę, jak uniknąć najczęstszych błędów przy wdrożeniach systemów i urządzeń.

02

Opracowanie koncepcji wstępnej rozwiązania

Opracowanie koncepcji wstępnej rozwiązania

Wewnętrzne działy TT Soft omówią, wcześniej zidentyfikowane potrzeby Twojego obiektu i opracują optymalną koncepcję rozwiązania. Obliczmy ramy cenowe oraz terminowe wdrożenia.

03

Prezentacja koncepcji

Prezentacja koncepcji

Zaprezentujemy wstępną koncepcję rozwiązania. Określimy skalę inwestycji i jej koszty – bez niespodzianek. Ty i Twój zespół ocenicie trafność propozycji. W razie konieczności powtórzymy ten i poprzedni krok do skutku.

04

Audyt obiektu przez zespół TT Soft

Audyt obiektu przez zespół TT Soft

Odwiedzimy obiekt, aby właściwie zrozumieć jego działanie oraz zweryfikować infrastrukturę. Specjalista wdrożeniowy pogłębi wiedzę o metodach pracy kluczowych użytkowników, a zespół techniczny zbada możliwości i ograniczenia infrastruktury i instalacji.

05

Weryfikacja techniczna

Rozwój i optymalizacja

Zespół TT Soft na podstawie zebranych danych oceni rzeczywiste możliwości i ograniczenia obiektu wpływające na kształt systemu i jego rozszerzeń.

06

Warsztat zerowy

Warsztat zerowy

W ramach zorganizowanej pracy warsztatowej z decydentami oraz kluczowymi użytkownikam doprecyzujemy wytyczne działania systemu.

07

Oferta

Przygotujemy precyzyjną ofertę umożliwiającą odpowiedzialną ocenę propozycji rozwiązania i porównanie jej względem konkurencyjnych rozwiązań.

08

Kontraktowanie

Propozycja konfiguracji rozwiązania

Przygotujemy klarowną umowę oraz specyfikację projektu. Omówimy ją wspólnie i poddamy negocjacjom ewentualne zapisy tak, aby każdy uznał umowę za uczciwą i partnerską.

Proces współpracy – Część II

Wdrożenie od A do Z

Jeden wykonawca to większa pewność co do jakości, kompatybilności i czasu wdrożenia. Odciążymy Cię i zorganizujemy cały proces.

Projektowanie i produkcjaProjektowanie i produkcja

01

Projektowanie i produkcja

Projektowanie i produkcja

Stworzymy wszystkie elementy ekosystemu, zgodnie z ustalonymi wymaganiami i indywidualnymi funkcjonalnościami.

02

Instalacja

Instalacja

Zbudujemy instalacje niskoprądowe, dostarczymy i zamontujemy sprzęt, a także wdrożymy system.

03

Uruchomienie i szkolenia

Uruchomienie i szkolenia

Wykonamy testy wydajnościowe oraz przeszkolimy zespół w obsłudze systemu i najefektywniejszych praktykach obsługi klientów.

04

Audyt obiektu po wdrożeniu

Audyt obiektu przez zespół TT Soft

Nasz zespół odwiedzi ponownie obiekt i zweryfikuje poprawność działania systemu oraz ustali ewentualne ulepszenia.

05

Asysta i opieka serwisowa

Asysta i opieka serwisowa

Zapewnimy stałe wsparcie techniczne, regularne przeglądy systemu oraz szybką reakcję serwisową w razie awarii (24/7).

06

Rozwój i optymalizacja

Rozwój i optymalizacja

System przygotujemy tak, aby umożliwić jego rozbudowę. Zadbamy o aktualizację, zaoferujemy nowe rozwiązania funkcjonalne i optymalizacyjne.

Bezpłatna konsultacja online

Weryfikujesz możliwe rozwiązania, masz wątpliwości lub specyficzne potrzeby, albo nie wiesz, gdzie zacząć?
Skorzystaj z konsultacji telefonicznej z naszym ekspertem - bez zobowiązań.

Wycena poparta argumentacją

Potrzebujesz orientacyjnej wyceny wstępnej lub chcesz złożyć zapytanie ofertowe? Przygotujemy zrozumiały i przejrzysty dokument, który ułatwi Ci porównanie dostępnych opcji na rynku.

Jesteśmy jednym z najczęściej wybieranych producentów systemów i urządzeń dla obiektów rekreacyjnych

~25% obiektów basenowych w Polsce wybrało rozwiązania TT Soft

Dotknij mapy, aby zmienić województwo

Województwo

Nazwa

(0)

Hotel Arłamów

Arłamów

Kryta pływalnia Fala

Nowa Wieś / Trzebownisko

RCSiR Basen

Ropczyce

Kryta Pływalnia „Karpik”

Rzeszów

Kryta Pływalnia "Delfin"

Rzeszów

+6

Pozostałe obiekty

Park Wodny Kraków

Kraków

Gorący Potok Termy

Szaflary

Kryta pływania Aquarnius

Myślenice

Kryta Pływalnia

Sucha Beskidzka

Kryta Pływalnia

Trzebinia

+13

Pozostałe obiekty

Kryta pływalnia „Wodnik”

Czechowice – Dziedzice

Jumpownia Park Trampolin, Ninja Park

Bielsko-Biała

Pałac Saturna Termy Rzymskie

Czeladź

Kryta pływalnia „Aqua Plant”

Mikołów

AQUADROM

Ruda Śląska

+17

Pozostałe obiekty

Kryta Pływalnia - Wodna Nuta

Opole

Basen Letni Błękitna Fala

Opole

Kryta pływalnia "Akwarium"

Opole

Lodowisko Toropol

Opole

Hala Śląska Wrocław - Lodowisko

Wrocław

Termy Bolesławiec

Bolesławiec

Sanatorium Dziecięce Jagusia w Kudowie-Zdroju

Kudowa Zdrój

Termy Cieplickie, Baseny Termalne

Jelenia Góra

RCS Lodowisko + Baseny Zewnętrzne + Kręgielnia + Squash

Lublin

+15

Pozostałe obiekty

Pływalnia - AWF

Biała Podlaska

Ośrodek Sportu i Rekreacji "Tomasovia"

Tomaszów Lubelski

Park Wodny

Chełm

Kryta pływalnia „Otylia”

Janów Lubelski

Pływalnia MOSiR

Włodawa

+7

Pozostałe obiekty

Kryta pływalnia przy Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji

Czarniecka Góra

Park Wodny Perła

Nowiny

Kryta pływalnia Neptun

Ożarów

Pływalnia Kryta "Błękitna Fala"

Sandomierz

MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim

Ostrowiec Świętokrzyski

+3

Pozostałe obiekty

Aquapark Fala

Łódź

Termy Uniejów

Uniejów

Klub Nautilus

Uniejów

Powiatowa Pływalnia

Pajęczno

Zespół krytych pływalni OSiR

Piotrków Trybunalski

+8

Pozostałe obiekty

Termy maltańskie

Poznań

Aquapark Jarocin

Jarocin

Centrum Rekreacji Oborniki

Oborniki

Centrum Rekreacji Wodnej AQUA-PIL

Piła

Centrum Sportu

Szamotuły

+15

Pozostałe obiekty

Basen Olimpijski WOSiR

Drzonków

Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne "Słowianka"

Gorzów Wielkopolski

Centrum Nauki Kopernik

Warszawa

Obiekty Aktywna Warszawa

Warszawa

Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych

Chorzele

Pływalnia Miejska

Ożarów Mazowiecki

Pływalnia Powiatowego Centrum Sportu i Rekreacji

Przysucha

+13

Pozostałe obiekty

Pływalnia Wodni

Bielsk Podlaski

Aquapark

Suwałki

Park Wodny

Hajnówka

Park Wodny

Łomża

Kryta pływalnia – OSiR

Sokółka

+15

Pozostałe obiekty

Geotermia

Grudziądz

Basen przy Uniwersytecie Mikołaja Kopernika

Toruń

Mogilno Sport

Mogilno

Uniwersyteckie Centrum Sportowe UMK

Toruń

Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji "Kortosfera" UWM

Olsztyn

Park Wodn

Ełk

Pływalnia Kryta MOSiR

Giżycko

Wodne Centrum Rekreacyjno-Sportowe AQUASFERA

Olsztyn

Park Wodny Wilkasy

Wilkasy

+5

Pozostałe obiekty

Centrum Park Chojnice Park Wodny

Chojnice

Pływalnia kryta MOSiR Gdańsk

Gdańsk

Hotel Continental

Krynica Morska

Sanatorium FALA

Stegna

Basen & Spa - Restauracja & Hotel REN

Starogard Gdański

+8

Pozostałe obiekty

Park Dinolino

Częstochowa

Park Wodny Koszalin

Koszalin

Holiday Park & Resort Grzybowo

Grzybowo

Lodowisko Lodogryf

Szczecin

Szczeciński Dom Sportu

Szczecin

+3

Pozostałe obiekty

Historie wdrożeń i opinie

Park wodny w Krakowie

Od wejścia do wyjścia – jak zdigitalizowaliśmy każdy etap wizyty w Parku Wodnym w Krakowie

Oprogramowanie ESOK TT Integral, zaproponowane przez TT Soft,  całkowicie spełniło oczekiwania parku. System zapewnił płynne połączenie wszystkich kluczowych obszarów działalności w jedną centralnie zarządzaną platformę. Dzięki temu uzyskaliśmy pełną kontrolę nad każdym etapem wizyty klienta – od sprzedaży online przez wejście na obiekt, obsługę automatów i korzystanie z usług dodatkowych po rozliczenie i wyjście

Rozwiń opis

Wdrożone rozwiązania

TT Integral – Elektroniczny system
obsługi klienta
TT Moment – System sprzedaży
internetowej
TT Pass – Urządzenia infrastruktury
dostępowej
TT Spot – Elektroniczny system
obsługi klienta
TT Unit – Akcesoria zintegrowane
z ESOK
Mariny Gdańskiego Ośrodka Sportu

Cyfrowe zarządzanie siecią marin — jak stworzyliśmy od podstaw system dla Gdańskiego Ośrodka Sportu

GOS chciał unowocześnić swoje mariny i przejść z ręcznych rozliczeń na system cyfrowy. Po dobrych doświadczeniach z ESOK TT Integral na gdańskich pływalniach GOS ponownie zwrócił się do TT Soft. Na polskim rynku brakowało odpowiedniego narzędzia do zarządzania marinami, więc stworzyliśmy je od podstaw.

Rozwiń opis

Wdrożone rozwiązania

TT Marina – System zarządzania oraz obsługi klienta dla portów
i marin
TT Pass – Urządzenia infrastruktury
dostępowej
Wyświetlacze cyfrowe w kinie Helios

Ponad 1400 ekranów sterowanych z jednego miejsca — system digital signage w sieci kin Helios

Kiedy drukowane plakaty zaczęły ustępować miejsca cyfrowym reklamom, Helios stanął przed wyzwaniem: jak sprawnie zarządzać setkami monitorów w całej Polsce? Potrzebny był system digital signage, który pozwoli sterować wyświetlaniem treści zdalnie, bez angażowania lokalnych pracowników i mnożenia kosztów.

Rozwiń opis

Wdrożone rozwiązania

TT Display – System zarządzania wyświetlaczami marketingowymi
Park Wodny Koszalin

Szybsza obsługa i mniej awarii — jak usprawniliśmy działanie Parku Wodnego w Koszalinie

Oprogramowanie oraz sprzęt elektroniczny zostały wdrożone bez większych problemów. Znacznie usprawniło to obsługę klienta Parku Wodnego. Dzięki automatowi do odbierania opasek i automatowi do rozliczania opasek proces rozliczania klienta jest dla stanowisk kasowych mniej obciążający niż dotąd.Nowe, elektroniczne sterowanie szafkami wykorzystujące ekrany dotykowe zyskało uznanie wśród klientów i zmniejszyło liczbę interwencji serwisowych działu technicznego w zakresie obsługi szafek. Natomiast sprzedaż przez Internet pozwoliła klientom korzystać z obiektu bez długiego oczekiwania w kolejce do wejścia.

Rozwiń opis

Wdrożone rozwiązania

TT Integral – Elektroniczny system
obsługi klienta
TT Moment – System sprzedaży
internetowej
TT Pass – Urządzenia infrastruktury
dostępowej
TT Spot – Elektroniczny system
obsługi klienta
TT Unit – Akcesoria zintegrowane
z ESOK
Aquapark Fala Łódź

Od kuchni po szatnie — jak Aquaparku Fala w Łodzi zaoszczędził setki tysięcy złotych

W swojej historii Aquapark Fala użytkował już dwa inne systemy ESOK. Wprowadzenie oprogramowania i urządzeń TT Soft pozwoliło na lepsze zarządzanie obiektem, zdecydowaną redukcję awarii i zatrzymań sprzedaży. W dalszej rozbudowie systemu zintegrowaliśmy sprzedaż przez Internet oraz wprowadziliśmy urządzenia do automatyzacji w nowo wybudowanych lub wyremontowanych strefach.

Rozwiń opis

Wdrożone rozwiązania

TT Integral – Elektroniczny system
obsługi klienta
TT Moment – System sprzedaży
internetowej
TT Pass – Urządzenia infrastruktury
dostępowej
TT Spot – Elektroniczny system
obsługi klienta
TT Unit – Akcesoria zintegrowane
z ESOK
KORTOSFERA Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji

KORTOSFERA Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Z przyjemnością potwierdzamy udane wdrożenie systemu sprzedaży internetowej biletów na nasz obiekt przy współpracy z zespołem specjalistów. Implementacja tego rozwiązania przyniosła znaczące korzyści zarówno dla naszej instytucji, jak i dla naszych klientów.

Rozwiń opis

Wdrożone rozwiązania

TT Moment – System sprzedaży
internetowej
TT Integral – Elektroniczny system
obsługi klienta
TT Pass – Urządzenia infrastruktury
dostępowej
TT Spot – Elektroniczny system
obsługi klienta
KORTOSFERA Centrum Popularyzacji Nauki i Innowacji

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Krośnie

Wdrożenie systemu sprzedaży biletów online przebiegło szybko i bezproblemowo. Cały proces był sprawny, a wszelkie pytania i wątpliwości były błyskawicznie rozwiązywane. Udało się zredukować kolejki, zwiększyć szybkość i kontrolę wejść dzięki bramkom z czytnikiem QR. Znaczącym udogodnieniem okazała się także sprzedaż biletów na wydarzenia z wyprzedzeniem. Te usprawnienia pozytywnie wpłynęły na komfort gości oraz naszą efektywność. System znacząco ułatwił sprzedaż na tercję na lodowisko, umożliwiając gościom łatwą rezerwację biletów na wybraną datę i godzinę.

Rozwiń opis

Wdrożone rozwiązania

TT Moment – System sprzedaży
internetowej
TT Integral – Elektroniczny system
obsługi klienta
TT Pass – Urządzenia infrastruktury
dostępowej
E-book – Czy ESOK się opłaca?

Bezpłatny e-book

Czy ESOK się opłaca? Poznaj korzyści elektronicznego systemu obsługi klenta.

E-book – Błędy przy wdrożeniach systemów obsługi klienta

Bezpłatny e-book

5 najczęstszych błędów we wdrażaniu systemów obsługi klienta – i jak ich uniknąć.

E-book – Jak sporządzić zapytanie ofertowe na przetarg

Bezpłatny e-book

Jak przygotować zapytanie ofertowe na przetarg?

System biletowy

TT Integral możesz połączyć z systemem biletowym TT Moment (wcześniej eaktywni.pl), który umożliwia  sprzedaż online biletów, karnetów, kart podarunkowych i kart członkowskich. Ma też funkcje obsługi rezerwacji zarządzania harmonogramem fitness czy zaawansowanej analityki.

System do obsługi klienta

Na TT Integral składa się m.in. oprogramowanie do zarządzania karnetami i kontami klientów, sprzedaż usług czy gastronomii, kalendarz rezerwacji oraz system rozliczeń. To kompletne narzędzie do obsługi.

System do zarządzania obiektami rekreacyjnymi i kulturalnymi

Możesz zarządzać całym pobytem gościa: od rezerwacji grupowych i kupna biletów przez wejście i dodatkowe zakupy po rozliczenie i faktury VAT. TT Integral wspiera też obsługę wypożyczalni, gastronomii, parkingów czy hoteli.

Oprogramowanie dla obiektów sportowych

Dla siłowni, kortów czy w hal sportowych TT Integral oferuje takie funkcje jak n.in. zapisy na zajęcia, rejestracja czasu pobytu, obsługa płatności, karnetów i kontrola wejść z wykorzystaniem biometrii, paski transponderowe oraz systemy szafkowe.

System sprzedażowy

ESOK TT Integral integruje sprzedaż online i stacjonarną - od biletów i karnetów po usługi, gastronomię czy dodatkowy asortyment. Sprawdza się szczególnie w obiektach podzielonych na wiele stref.

System do sprzedaży dla basenów

TT Integral automatyzuje sprzedaż biletów, kontrolę wejść i rozliczenia na basenach. Monitoruje czas pobytu, obsługuje dostęp do stref (np. SPA, sauny), zarządzanie szafkami oraz płatności za usługi dodatkowe.

Bezpłatna konsultacja online

Weryfikujesz możliwe rozwiązania, masz wątpliwości lub specyficzne potrzeby, albo nie wiesz, gdzie zacząć?
Skorzystaj z konsultacji telefonicznej z naszym ekspertem - bez zobowiązań.

Wycena poparta argumentacją

Potrzebujesz orientacyjnej wyceny wstępnej lub chcesz złożyć zapytanie ofertowe? Przygotujemy zrozumiały i przejrzysty dokument, który ułatwi Ci porównanie dostępnych opcji na rynku.