CASE STUDY

Szybsza obsługa i mniej awarii — jak usprawniliśmy działanie Parku Wodnego w Koszalinie

Park Wodny w Koszalinie zdecydował się na wymianę systemu z powodu braku wsparcia i rozwoju dotychczasowego oprogramowania. Szczególnej modernizacji wymagał również system zamykania szafek – oparty na zamkach bateryjnych, które generowały coraz więcej awarii i kosztów eksploatacji.

Masz pytania, rozważasz różne opcje lub nie wiesz, od czego zacząć?

Umów się na krótką, niezobowiązującą rozmowę z naszym specjalistą – pomożemy dobrać rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.

Umów bezpłatną konsultację

Rozwiązania dedykowane

Migracja danych z poprzedniego systemu ESOK

Dostosowanie systemu do specyfiki działania i dobrze już funkcjonującego sposobu organizacji w obiekcie

Indywidualne rozwiązanie do obsługi kart benefitowych

Oprogramowanie oraz sprzęt elektroniczny zostały wdrożone bez większych problemów. Znacznie usprawniło to obsługę klienta Parku Wodnego. Dzięki automatowi do odbierania opasek i automatowi do rozliczania opasek proces rozliczania klienta jest dla stanowisk kasowych mniej obciążający niż dotąd.

Nowe, elektroniczne sterowanie szafkami wykorzystujące ekrany dotykowe zyskało uznanie wśród klientów i zmniejszyło liczbę interwencji serwisowych działu technicznego w zakresie obsługi szafek. Natomiast sprzedaż przez Internet pozwoliła klientom korzystać z obiektu bez długiego oczekiwania w kolejce do wejścia.

Jacek Sinkiewicz

Kierownik obiektu, Park Wodny Koszalin

Dostosowanie systemu

Park Wodny w Koszalinie prowadzi wiele stref sprzedaży. Dlatego przygotowaliśmy osobne konfiguracje dla kas, SPA oraz baru mokrego. Na ekranach dotykowych do obsługi szafek odwzorowaliśmy dokładnie układ poszczególnych sekcji. Zaprojektowaliśmy również indywidualne rozwiązanie do obsługi kart benefitowych, zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Instalacja

Instalację systemu podzieliliśmy na etapy, co – przy bardzo dobrej współpracy z zespołem Parku Wodnego – pozwoliło nam elastycznie planować godziny prac. Dzięki temu goście nie odczuli negatywnego wpływu modernizacji systemu ESOK.

Nowy system został dobrze przyjęty zarówno przez klientów, jak i personel. Automatyzacja procesów rozliczania znacznie przyspieszyła obsługę

Szkolenia i uruchomienie

Szkolenia dla pracowników Parku Wodnego przeprowadziliśmy na miejscu, równolegle z częścią prac konfiguracyjnych. Nasza obecność – zarówno techniczna, jak i merytoryczna – okazała się cennym wsparciem dla zespołu klienta w kluczowym momencie wdrożenia. Uruchomienie systemu przebiegło zgodnie z planem i bez zakłóceń w codziennym funkcjonowaniu obiektu.

Opieka

Po uruchomieniu nowego systemu ESOK zapewniamy opiekę powdrożeniową w ramach umowy wsparcia. Pracownicy Parku Wodnego mają stały dostęp do infolinii, działającej 7 dni w tygodniu. Dzięki temu mogą uzyskać szybką pomoc w bieżących sprawach i otrzymywać regularne aktualizacje oprogramowania

Park Wodny Koszalin

Efekty wdrożenia

Nowy system został dobrze przyjęty zarówno przez klientów, jak i personel. Automatyzacja procesów rozliczania znacznie przyspieszyła obsługę. Z kolei wspólna baza danych dla sprzedaży internetowej i systemu ESOK zapewniła spójność informacji oraz wyeliminowała potencjalne błędy.

Zespół wdrożeniowy i czas realizacji

Nad realizacją pracowaliśmy hybrydowo – część zespołu TT Soft działała na miejscu, w Koszalinie, a część realizowała konfiguracje zdalnie. Termin wdrożenia był określony w zamówieniu publicznym i został przez nas dotrzymany.

Bezpłatna konsultacja online

Weryfikujesz możliwe rozwiązania, masz wątpliwości lub specyficzne potrzeby, albo nie wiesz, gdzie zacząć?
Skorzystaj z konsultacji telefonicznej z naszym ekspertem - bez zobowiązań.

Wycena poparta argumentacją

Potrzebujesz orientacyjnej wyceny wstępnej lub chcesz złożyć zapytanie ofertowe? Przygotujemy zrozumiały i przejrzysty dokument, który ułatwi Ci porównanie dostępnych opcji na rynku.