Rozwiązania dedykowane
Migracja danych z poprzedniego systemu ESOK
Dostosowanie systemu do specyfiki działania i dobrze już funkcjonującego sposobu organizacji w obiekcie
Indywidualne rozwiązanie do obsługi kart benefitowych
Oprogramowanie oraz sprzęt elektroniczny zostały wdrożone bez większych problemów. Znacznie usprawniło to obsługę klienta Parku Wodnego. Dzięki automatowi do odbierania opasek i automatowi do rozliczania opasek proces rozliczania klienta jest dla stanowisk kasowych mniej obciążający niż dotąd.
Nowe, elektroniczne sterowanie szafkami wykorzystujące ekrany dotykowe zyskało uznanie wśród klientów i zmniejszyło liczbę interwencji serwisowych działu technicznego w zakresie obsługi szafek. Natomiast sprzedaż przez Internet pozwoliła klientom korzystać z obiektu bez długiego oczekiwania w kolejce do wejścia.
Jacek Sinkiewicz
Kierownik obiektu, Park Wodny Koszalin
Dostosowanie systemu
Park Wodny w Koszalinie prowadzi wiele stref sprzedaży. Dlatego przygotowaliśmy osobne konfiguracje dla kas, SPA oraz baru mokrego. Na ekranach dotykowych do obsługi szafek odwzorowaliśmy dokładnie układ poszczególnych sekcji. Zaprojektowaliśmy również indywidualne rozwiązanie do obsługi kart benefitowych, zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Instalacja
Instalację systemu podzieliliśmy na etapy, co – przy bardzo dobrej współpracy z zespołem Parku Wodnego – pozwoliło nam elastycznie planować godziny prac. Dzięki temu goście nie odczuli negatywnego wpływu modernizacji systemu ESOK.
Nowy system został dobrze przyjęty zarówno przez klientów, jak i personel. Automatyzacja procesów rozliczania znacznie przyspieszyła obsługę

Szkolenia i uruchomienie
Szkolenia dla pracowników Parku Wodnego przeprowadziliśmy na miejscu, równolegle z częścią prac konfiguracyjnych. Nasza obecność – zarówno techniczna, jak i merytoryczna – okazała się cennym wsparciem dla zespołu klienta w kluczowym momencie wdrożenia. Uruchomienie systemu przebiegło zgodnie z planem i bez zakłóceń w codziennym funkcjonowaniu obiektu.
Opieka
Po uruchomieniu nowego systemu ESOK zapewniamy opiekę powdrożeniową w ramach umowy wsparcia. Pracownicy Parku Wodnego mają stały dostęp do infolinii, działającej 7 dni w tygodniu. Dzięki temu mogą uzyskać szybką pomoc w bieżących sprawach i otrzymywać regularne aktualizacje oprogramowania

Efekty wdrożenia
Nowy system został dobrze przyjęty zarówno przez klientów, jak i personel. Automatyzacja procesów rozliczania znacznie przyspieszyła obsługę. Z kolei wspólna baza danych dla sprzedaży internetowej i systemu ESOK zapewniła spójność informacji oraz wyeliminowała potencjalne błędy.
Zespół wdrożeniowy i czas realizacji
Nad realizacją pracowaliśmy hybrydowo – część zespołu TT Soft działała na miejscu, w Koszalinie, a część realizowała konfiguracje zdalnie. Termin wdrożenia był określony w zamówieniu publicznym i został przez nas dotrzymany.