CASE STUDY

Od kuchni po szatnie — jak Aquaparku Fala w Łodzi zaoszczędził setki tysięcy złotych

Aquapark Fala w Łodzi ogłosił przetarg na zmianę systemu ESOK w formule dialogu technicznego. Pozwoliło to zarządzającym na dokładne poznanie propozycji i ofert firm uczestniczących w przetargu. Ta forma okazała się bardzo korzystna dla wszystkich uczestników procesu.

Masz pytania, rozważasz różne opcje lub nie wiesz, od czego zacząć?

Umów się na krótką, niezobowiązującą rozmowę z naszym specjalistą – pomożemy dobrać rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.

Umów bezpłatną konsultację

Rozwiązania dedykowane

Migracja dużej ilości danych z poprzedniego systemu ESOK

Dostosowanie systemu do nietypowych zamków w obecnych szafkach basenowych

System powiadamiania o gotowości zamówień w strefie gastronomicznej

W swojej historii Aquapark Fala użytkował już trzy inne systemy ESOK. Wprowadzenie oprogramowania i urządzeń TT Soft pozwoliło na lepsze zarządzanie obiektem, zdecydowaną redukcję awarii i zatrzymań sprzedaży. W dalszej rozbudowie systemu zintegrowaliśmy sprzedaż przez Internet oraz wprowadziliśmy urządzenia do automatyzacji w nowo wybudowanych lub wyremontowanych strefach.

Robert Barszczak

Zastępca Dyrektora Generalnego

Dostosowanie systemu

Aquapark Fala to duży i bardzo złożony obiekt z rozbudowaną ofertą w sprzedaży. Każdy punkt sprzedaży skonfigurowaliśmy osobno, a ilość asortymentu powiązaliśmy z miejscem sprzedaży. Strefę gastronomiczną wyposażyliśmy w system powiadamiania o gotowości zamówień, który usprawnił komunikację między kuchnią a obsługą.

Sporym wyzwaniem było dostosowanie obecnych nietypowych zamków szafkowych z nowym systemem. By zapewnić pełną kompatybilność, opracowaliśmy specjalny moduł sprzętowy, dzięki któremu klient mógł zaoszczędzić na wymianie zamków setki tysięcy złotych.

Instalacja

Wdrożenie realizowaliśmy zgodnie z dokładnie wyznaczonym harmonogramem. Prace instalacyjne i konfiguracja oprogramowania odbywały się równolegle.

Każdy element systemu – zarówno software, jak i hardware – został przetestowany przed uruchomieniem środowiska produkcyjnego. Przed startem systemu przeszkoliliśmy również zespoły techniczne oraz kasowe.

By zapewnić pełną kompatybilność, opracowaliśmy specjalny moduł sprzętowy, dzięki któremu klient mógł zaoszczędzić na wymianie zamków setki tysięcy złotych

Szkolenia i uruchomienie

Szkolenia z podstawowej obsługi systemu prowadziliśmy na miejscu, w Aquaparku Fala. Każdy dział przeszedł szkolenie odpowiadające specyfice swojej pracy. Dodatkowo kadrę zarządzającą przeszkoliliśmy w zakresie raportowania i analiz sprzedaży z całego obiektu.

Opieka

Po uruchomieniu systemu zapewniliśmy stałą asystę w ramach umowy wsparcia. Pracownicy obiektu mają dostęp do regularnych aktualizacji systemu oraz naszej infolinii działającej 7 dni w tygodniu

Aquapark Fala Łódź

Efekty wdrożenia

Nowoczesny elektroniczny system obsługi klienta otworzył w Aquaparku Fala drogę do kolejnych projektów biznesowych i promocyjnych. Zarząd i kierownictwo obiektu mają dostęp do szczegółowych danych i wykorzystują je do optymalizacji oferty oraz procesów.

Z kolei urządzenia samoobsługowe obsłużyły już setki tysięcy odwiedzających — bez zakłóceń w pracy.

Zespół wdrożeniowy i czas realizacji

Wdrożenie było wymagające pod względem organizacyjnym i technicznym. Musieliśmy dostosować się do realiów funkcjonowania Aquaparku, czyli ciągłej sprzedaży bez możliwości dłuższych przerw. Dokładnie zaplanowanie i rozłożenie wdrożenia na etapy pozwoliło na płynne przejście na nowy system – przy aktywnym wsparciu naszego zespołu obecnego na miejscu.

Bezpłatna konsultacja online

Weryfikujesz możliwe rozwiązania, masz wątpliwości lub specyficzne potrzeby, albo nie wiesz, gdzie zacząć?
Skorzystaj z konsultacji telefonicznej z naszym ekspertem - bez zobowiązań.

Wycena poparta argumentacją

Potrzebujesz orientacyjnej wyceny wstępnej lub chcesz złożyć zapytanie ofertowe? Przygotujemy zrozumiały i przejrzysty dokument, który ułatwi Ci porównanie dostępnych opcji na rynku.