EOBIEKT
ELEKTRONICZNY SYSTEM OBSŁUGI KLIENTA.

Zadaniem Systemu Obsługi Klienta jest rozliczanie osób korzystających z różnych usług, jakie oferuje obiekt. Rozliczeniu może podlegać czas pobytu na: niecce basenowej, w saunie, solarium, gabinetach odnowy, barze i innych. Informacje zbierane są z urządzeń rejestrujących – czytników i bramek stanowiących system sterujący i gromadzone w komputerowej bazie danych. Ideą funkcjonowania systemu jest naliczanie opłat za rzeczywisty czas trwania usługi. Na podstawie zdefiniowanych cenników i przyjętych taryf oraz zarejestrowanego czasu usługi wyliczana jest automatycznie wysokość opłaty w kasie.
Wielepodmiotów w jednym obiekcie..

Wielopodmiotowość

System informatyczny charakteryzuje się dużą prostotą obsługi i może pracować w sieci, umożliwiając jednoczesną pracę wielu użytkownikom.
Jedna karta, jeden obiekt nieograniczone możliwości

Restauracje i bary mokre na których zapłacisz transponderem.

PŁAĆ KARTA ALBO PASKIEM

KONTROLUJ CZAS PRZEBYWANIA NA WIELU STREFACH

WEDŁUG USTALONEGO CENNIKA

Cechy systemu
Przyszłość jest w obsłudze bezkolejkowej oraz internetowej. Realizacje

NALICZAJ WSZYSTKIE ZJAZDY Z ZJEZDZALNI

System może naliczać dodatkowe pojedyńcze jak i grupowe wydatki.

WYPOŻYCZAJ I LICZ CZAS UZYTKOWANIA

System potrafi liczyć oraz naliczać dodatkowe usługi.